close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה הוא מזרן ויסקו ומה היתרון שלו על מזרנים אחרים?

מערכת שורשיג תמוז, תשפא23/06/2021

אם מחפשים מזרן איכותי, ויסקו הוא אחד המזרנים האורתופדיים העמידים יותר הקיימים בשוק...

תגיות:
צילום: pixabay

היום רבים מאתנו כבר יודעים עד כמה חשובה השינה לבריאותנו ולתפקוד היומי שלנו. אם לא נישן 7-8 שעות בלילה, נרגיש עייפים וחסרי ריכוז ביום שלמחרת. כדי לישון טוב, עלינו לספק לעצמנו סביבה נוחה ונעימה לשינה – חדר מאוורר וקריר, שמיכה מפנקת וכמובן מזרן נוח. השינה שלנו תלויה רבות במזרן שעליו אנחנו ישנים. כי רק מזרן אורתופדי יכול לספק לנו את הנוחות המירבית, ואם כבר קונים מזרן אורתופדי, אז חשוב ללכת על מזרן ויסקו.

מזרן ויסקו – נעים להכיר
הוויסקו הוא חומר מיוחד שהמציאו מדעני נאס"א כבר בשנות השישים של המאה הקודמת. במקור חומר

צילום: pixabay
הוויסקו שימש עבור חליפות החלל של האסטרונאוטים, אך אט אט גילו את יתרונות הרכות ויכולת הספיגה הטובה שלו, וכך נכנס החומר גם לשימוש האזרחי. בוויסקו משתמשים למטרות שונות: ריפוד לנעליים, תוספת ריפוד לספות וכמובן עבור ייצור המזרן שכבר קיבל את השם מזרן ויסקו. כך שברגע שאתם קונים מזרן זה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהחומר שממנו הוא מורכב כבר נוסה בחלל, ואין בטוח וחזק יותר מזה.

מזרן אחד, יתרונות רבים
היתרון הבולט ביותר של מזרן ויסקו על פני מזרנים פשוטים אחרים הוא האיכות שלו. מזרן איכותי ועמיד המשפר פלאים את איכות השינה. כשישנים על מזרן נוח כמו הוויסקו, מגלים שאפשר להתעורר בבוקר מלאי אנרגיה ומרץ. שנית, הוויסקו הוא מזרן אורתופדי וגמיש המתאים את צורתו לגופו של הישן עליו. מכאן, כשמתעוררים בבוקר לא חשים בכאבי גב או צוואר, ואפשר להמשיך לנהל אורח חיים בריא ותוסס. מזרן ויסקו מתאים במיוחד לאנשים הסובלים מבעיות גב או מפרקים ומתקשים להירדם בלילה. לצד יתרונות אלה, הוויסקו הוא מזרן זול יחסית ליתרונות שהוא מעניק לישנים אליו. הוא ילווה אתכם במשך שנים רבות וטובות, עד שלא תבינו איך בכלל ישנתם על מזרן מסוג אחר.

מה צריך לדעת כאשר בוחרים מזרן ויסקו?
המזרן הישן שלכם מפיץ ריח רע? מחפשים מזרנים מומלצים אשר יהפכו את השינה שלכם לטובה הרבה יותר? קבלו את כל הטיפים לבחירת מזרן ויסקו:

  1. איזה גודל אתם צריכים?

מזרני ויסקו מגיעים בגדלים שונים, והכול תלוי במיטה שיש לכם. כך שלפני שמחפשים את המזרן המתאים מומלץ למדוד את שטח המיטה שאתם ישנים עליה, על מנת להתאים את המזרן בדיוק.

  1. מהו גובה המזרן?

המזרן אינו נמדד רק לאורכו, אלא גם לגובהו. מזרן גבוה יכול להיות מרשים, אבל אם גם המיטה שלכם גבוהה, יהיה לכם קשה לטפס עליה. על כן, כדאי לבחור במזרן בגובה נוח ומתאים.

  1. מהי מידת הרכות של המזרן?

אוהבים מזרן רך עד כדי כך שאפשר גם לשקוע בו? או אולי אתם מעדיפים מזרן בעל רכות בינונית ואפילו קשיח מעט?

  1. נסו את המזרן בעצמכם.

הדרך הטובה ביותר לבדוק אם המזרן מתאים לכם היא פשוט לנסות אותו בעצמכם. ברגע שאתם מניחים את גופכם על המזרן, תוכלו לדעת כמעט מיד אם תישנו עליו שינת לילה טובה או תתהפכו מצד לצד בכל עת.

  1. ממי אתם קונים את המזרן?

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק הוא החברה שממנה אתם קונים את המזרן. מזרנים מומלצים כדאי לרכוש מחברה אמינה ומוכרת המספקת גם אחריות על הסחורה שהיא מציעה. כך שתמיד תדעו שיש לכם למי לפנות במקרה של שאלה.

לסיכום, אם מחפשים מזרן איכותי, ויסקו הוא אחד המזרנים האורתופדיים העמידים יותר הקיימים בשוק. אתם מוזמנים לבחון את המזרן הבא שלכם על כל יתרונותיו, על מנת לקבל על עצמכם את ההחלטה הנכונה בעת רכישת המזרן שיעשה מהפך בשינה שלכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה